چه کار کنیم فرزندمان چاق نشود؟ ممنوعیت حجاب برای زنان مسلمان فرانسوی در المپیک پاریس چرا زنان بعد از یائسگی دچار بی اختیاری ادرار می‌شوند؟ دست‌هایی که بوی خیر می‌دهند موقوفات زنان از صفویه تا قاجار در مشهد ویدئو | زنان و دختران، قربانی‌های روابط بی حد و مرز آزادی جنسی سوء استفاده از کودکان را در تبلیغات ممنوع کنید پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان کدام‌اند؟ این خانم معلم کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد ضربه مهلک غرب بر بنیان خانواده با به رسمیت شناختن خانواده‌های تک والد و همجنس تأثیر شیردهی بر سیستم ایمنی مادر و نوزاد دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر استفاده دختر بچه در تبلیغات فرزندآوری باید یک ضرورت ملی باشد نسل جوانِ باغیرت، متعهد و مسئولیت‌پذیر، نیاز آینده جامعه ماست شرایط حجاب با اجرای طرح نور تغییری کرده است؟ رسالت رو به گسترش آموزش زنان؛ کاهش شکاف جنسیتی کاهش مصرف نمک، راهی برای تسکین دردهای زنانه تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد رشد ۲.۴۳ درصدی موالید مادران ۲۰ تا ۲۴ سال پویش ملی «مادران نسل رضوی» از دهه کرامت در سراسر کشور آغاز خواهد شد
سرخط خبرها
خبرنگار الاتحاد لبنان: جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید فرصتی برای آگاهی است

خبرنگار الاتحاد لبنان: جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید فرصتی برای آگاهی است

  • کد خبر: ۱۸۶۴۷۶
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
خبرنگار الاتحاد لبنان گفت: جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید فرصتی برای آگاهی است. این جشنواره موجب می‌شود که جبهه مقاومت با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند.

حورا کبیسیس در حاشیه جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید در گفتگو با شهرآرانیوز، اظهار کرد: شرکت در این جشنواره فرصت بسیار خوبی برای فعالان رسانه و آشنایی با افکار سایر کشور‌ها و فرهنگ‌ها است.

وی بیان کرد: این جشنواره موجب می‌شود که جبهه مقاومت با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند و با یکدیگر آشنا شوند.

این فعال حامی فلسطین عنوان کرد: اعضای حاضر در این جشنواره قبل از اینکه همدیگر را ببینند تصور می‌کنند ممکن است با هم چالش داشته باشند، اما وقتی در این مکان یکدیگر را ملاقات و گفتگو می‌کنند، بسیاری از چالش‌های ذهنی آن‌ها برطرف می‌شود.

خبرنگار الاتحاد لبنان تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید فرصتی برای نبرد آگاهی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.